You are currently viewing چگونه هوش مصنوعی می تواند زیرساخت انرژی ایالات متحده را متحول کند؟

چگونه هوش مصنوعی می تواند زیرساخت انرژی ایالات متحده را متحول کند؟


Newswise – صد کارشناس انرژی پاک و هوش مصنوعی به مدت دو روز در آرگون ملاقات کردند تا در مورد چگونگی تضمین آینده انرژی و رهبری آمریکا بحث کنند. این هوش مصنوعی برای انرژی گزارش چشم انداز آنها را مشخص می کند.

در مواجهه با تغییرات آب و هوایی شتابان، ایالات متحده قصد دارد تا انتشار خالص کربن اقتصاد خود را تا سال 2050 به صفر برساند. دستیابی به این هدف مستلزم استقرار بی‌سابقه فناوری‌های انرژی پاک است. و تحول قابل توجهی در زیرساخت انرژی کشور.

این یک چالش بسیار پیچیده و دلهره آور است. اما اگر از توانایی های دگرگون کننده استفاده کنیم غیرممکن نیست هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) برای کمک به.

این بر اساس گزارش جدیدی است که توسط محققان و دانشمندان برجسته انرژی از آزمایشگاه‌های ملی آمریکا منتشر شده است. گزارش عنوان شده است هوش مصنوعی برای انرژی. این یک چارچوب جسورانه برای چگونگی وزارت انرژی ایالات متحده (گوزن) می توانید استفاده کنید هوش مصنوعی برای تسریع انتقال انرژی پاک کشور.

هوش مصنوعی می تواند پیچیدگی را مدیریت کند و بین رشته های علمی و مهندسی متعدد، مدل ها و انواع داده های متعدد و اولویت های خروجی متعدد ارتباط برقرار کند. این می تواند اجازه دهد هوش مصنوعی برای ایجاد راه حل برایریک استیونز، معاون مدیر آزمایشگاه برای اداره محاسبات، محیط زیست و علوم زیستی، گفت: چالش‌های بزرگ به کارگیری گسترده و سریع انرژی پاک که روش‌های مرسوم نمی‌توانند. گوزنآزمایشگاه ملی آرگون

این گزارش چالش های عمده ای را در پنج حوزه زیرساخت انرژی ایالات متحده شناسایی می کند. شامل می شوند انرژی هسته ای، شبکه برق، مدیریت کربن، ذخیره انرژی و مواد انرژی. سه نیاز مشترک از این چالش ها پدید آمد. اولین مورد نیاز به طراحی سریع و بسیار قابل اعتماد به کمک رایانه و آزمایش مواد و سیستم ها است. دوم نیاز به بهبود توانایی دانشمندان برای تعیین کمیت عدم قطعیت در پیش‌بینی‌هایشان و نحوه عملکرد سیستم‌ها است. سوم نیاز به هوش مصنوعی برای ادغام داده ها از منابع و فرمت های متعدد.

هوش مصنوعیتوانایی مدیریت پیچیدگی و ایجاد ارتباط بین رشته‌ها، مدل‌ها و انواع داده‌های متعدد می‌تواند به ما در حل کمک کندچالش‌های بزرگ برای استقرار انرژی پاک به روش‌هایی که روش‌های مرسوم نمی‌توانند. ریک استیونز، معاون مدیر آزمایشگاه مدیریت کامپیوتر، محیط زیست و علوم زیستی در آرگون

هوش مصنوعیتوانایی مدیریت پیچیدگی و ایجاد ارتباط بین رشته‌ها، مدل‌ها و انواع داده‌های متعدد می‌تواند به ما در حل کمک کندچالش های بزرگ برای استقرار انرژی پاک به روش هایی که روش های مرسوم نمی توانند. – ریک استیونز، معاون مدیر آزمایشگاه مدیریت کامپیوتر، محیط زیست و علوم زیستی در آرگون

اگر ایالات متحده بتواند بر این چالش ها غلبه کند، مزایای آن می تواند قابل توجه باشد.

هوش مصنوعی کریستن لورین کویتز، معاون مدیر آزمایشگاه اداره فناوری هسته‌ای و امنیت ملی در آرگون، گفت: پتانسیل کاهش هزینه‌های طراحی، صدور مجوز، استقرار، عملیات و نگهداری زیرساخت‌های انرژی را صدها میلیارد دلار دارد.همچنین می تواند فرآیندهای طراحی، استقرار و صدور مجوز را سرعت بخشد. آنها می توانند تا 50 درصد از زمان لازم برای ورود یک فناوری جدید به بازار را تشکیل دهند.

جذب این پتانسیل به دانشمندان، بازیگران صنعت و سیاستگذاران نیاز دارد که بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر همکاری کنند. این هوش مصنوعی گزارش انرژی اولین قدم قوی است. حدود 100 کارشناس از رشته های هوش مصنوعییادگیری ماشین و انرژی به مدت دو روز در دسامبر 2023 در Argonne ملاقات کردند. هدف آنها ترسیم بهترین روش استفاده بود. هوش مصنوعی برای حل چالش های انرژی آمریکا. سپس شرکت کنندگان به مدت سه ماه برای تهیه گزارش با هم کار کردند.

این گزارش توسط Argonne و گوزنآزمایشگاه ملی آیداهو، آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر و آزمایشگاه ملی فناوری انرژی. مشارکت کنندگان کلیدی اضافی گنجانده شده است گوزنآزمایشگاه ملی بروکهاون، آزمایشگاه ملی لارنس برکلی، آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور، آزمایشگاه ملی لس آلاموس، آزمایشگاه ملی اوک ریج، آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام، و آزمایشگاه ملی ساندیا.

Argonne از فرصت استفاده از تخصص خود در کمک به مدیریت آن سپاسگزار است هوش مصنوعی برای تلاش‌های انرژی.» کلاوس دانیل، معاون مدیر آزمایشگاه اداره فناوری‌های انرژی پیشرفته در آرگون گفت.ما برای کمک هیجان زده هستیم گوزن رهبری جهانی ایالات متحده در فناوری های انرژی پاک را هدایت کند. و کمک گوزن به مأموریت خود در تضمین استقلال انرژی و امنیت ایالات متحده برای دهه‌های آینده دست یابد.»

می توانید کل مطلب را بخوانید هوش مصنوعی برای گزارش انرژی اینجا.

آزمایشگاه ملی آرگون به دنبال راه حلی برای مشکلات مبرم ملی در علم و فناوری است. اولین آزمایشگاه ملی کشور، Argonne، تحقیقات پایه و کاربردی پیشرو را در تقریباً هر رشته علمی انجام می دهد. محققان Argonne از نزدیک با محققین صدها شرکت، دانشگاه و سازمان های فدرال، ایالتی و شهرداری همکاری می کنند تا به آنها کمک کنند تا مشکلات خاص خود را حل کنند، رهبری علمی آمریکا را ارتقا دهند و کشور را برای آینده ای بهتر آماده کنند. با کارکنان بیش از 60 کشور، Argonne توسط مدیریت می شود UChicago Argonne, LLC برای دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده.

دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده است و برای رسیدگی به برخی از مهم ترین چالش های زمان ما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://energy.gov/scence.





Source link