You are currently viewing پنج تأسیسات آرگون که راه حل های آب و هوایی در جلو و مرکز قرار دارند

پنج تأسیسات آرگون که راه حل های آب و هوایی در جلو و مرکز قرار دارند


نیوزویز – آرگون خانه چندین مرکز تحقیقاتی و پلتفرم‌های آزمایشی است که دانشمندان در حال گسترش درک ما از تغییر آب و هوا و توسعه راه‌حل‌هایی برای اقتصاد انرژی پاک هستند.

تاکنون، روندهای مرتبط با تغییرات اقلیمی مشخص است: روزهای گرم تر، طوفان های شدید مکرر، و مجموعه ای از اثرات دیگر. در تأسیسات بی‌نظیر آزمایشگاه ملی آرگون وزارت انرژی ایالات متحده (DOE)، محققان به پیشروی فناوری‌های انرژی پاک کمک می‌کنند. مقاومت در برابر آب و هوا از آزمایشگاه به دنیای واقعی

در طول ماه زمین، فرصتی برای برجسته کردن تلاش‌های حفاظت از محیط زیست و تغییرات آب و هوایی در سراسر جهان، در اینجا نگاهی داریم به این که چگونه این مراکز آرگون به حفظ و گسترش منابع ما کمک می‌کنند.

پیش بینی های پیشرفته آب و هوا برای تصمیم گیری های برنامه ریزی

هنگامی که رهبران محلی در مورد مکان ساخت مراکز خنک کننده یا نحوه سخت شدن در برابر هوای شدید تصمیم می گیرند، به تصویر قابل اعتمادی از تصویر آب و هوای پیش رو نیاز دارند. این پورتال خطرات آب و هوا و تاب آوری (ClimRR) این نما را ارائه می دهد و نقشه ها و داده های آسان برای خواندن نشانگرهایی مانند میانگین دما، بارش و سرعت باد را ارائه می دهد.

ClimRR یک نمونه در کار است مرکز تاب آوری آب و هوا و علوم تصمیم گیری (CCRDS). این ابزار یک همکاری مشترک بین Argonne، دفتر استقرار شبکه DOE، آژانس مدیریت اضطراری فدرال و AT&T است. منابع کلیدی در CCRDS عبارتند از: آزمایشگاه تجسم آرگون، استودیوی همکاری تقویت شده، و تسهیلات محاسبات رهبری آرگون، یک تسهیلات کاربری در دفتر علوم DOE. تحقیقات در این مرکز همچنین به این موضوع می پردازد که چگونه گرمای شدید بر شبکه برق و توانایی آن در ارائه نیرو در طول امواج گرما تأثیر می گذارد. و اینکه چگونه تغییرات در الگوهای باد ممکن است بر خطرات آتش‌سوزی برای شرکت‌ها تأثیر بگذارد.

افزایش مواد برای انرژی پاک

زمانی که دانشمندان به یک مورد امیدوار کننده رسیدند باتری ها” href=”https://www.anl.gov/science-101/باتری ها” target=”_blank”>مواد تشکیل دهنده باتری یا یک روش جدید کارآمد برای تولید مواد شیمیایی، پیشرفت ها معمولاً در مقیاس کوچک در آزمایشگاه اتفاق می افتد. اما علم به همین جا ختم نمی شود. در Argonne’s مرکز تحقیقات مواد مهندسی (MERF)، ایده های مقیاس نیمکت امروزی به سمت مرحله بعدی توسعه، بنابراین می توان آنها را به صورت تجاری پذیرفت. این تسهیلات با پشتیبانی دفتر فناوری خودرو (VTO) DOE ساخته شده است.

MERF مواد را از گرم به کیلوگرم مقیاس می‌دهد و نمونه‌سازی اولیه و آزمایشی آنها را در مقیاس صنعتی ممکن می‌سازد. این مرکز همچنین فرآیندهای تولید مواد، از جمله توضیحات دقیق برای مدل‌سازی دقیق هزینه را توسعه می‌دهد. MERF که اخیراً به یک مرکز توسعه یافته 28000 فوت مربعی نقل مکان کرده است، با موفقیت گسترش یافته است. ده ها ماده در طول سال ها. بسیاری از این مواد برای باتری ها و سلول های سوختی، که برای ذخیره انرژی، وسایل نقلیه برقی و صنعت انرژی بدون سوخت فسیلی نیاز داریم. محققان MERF نیز با دانشگاه نورث وسترن در تولید مواد تصفیه آب؛ و به عنوان بخشی از DOE فناوری‌های بهینه‌سازی زیستی برای محافظت از ترموپلاستیک‌ها از دفن زباله و محیط‌زیستMERF به افزایش بلوک های ساختمانی پلیمرهای قابل بازیافت ذاتی کمک می کند.

میز تست وسایل نقلیه الکتریکی و شارژ

طراحی مجدد سیستم حمل و نقل کشور به شکل فعلی بزرگترین منبع از انتشارات گرمایش سیاره، تغییر گسترده ای به سمت وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) در حال انجام است. هدف نصب ملی 500000 شارژر EV تا سال 2026 تنها بخشی از چالش است ما همچنین باید از کامیون‌های متوسط ​​و سنگین برقی حمایت کنیم – و مطمئن شویم که تمام شارژ EV کارآمد و هماهنگ با شبکه برق است.

از آرگون پلازا انرژی هوشمندبودجه توسط VTO DOE و پشتیبانی شده توسط برنامه پایداری آرگون، به گذار کمک می کند. پلازا یک پمپ بنزین کاملاً بازسازی شده و تغییر کاربری در محوطه دانشگاه آرگون و مرکز همکاری آزمایشگاهی است که هدف آن اطمینان از اینکه اجزا و شبکه های ساخته شده در سراسر جهان می توانند با هم کار کنند. محققان در میدان در حال ارزیابی فناوری‌های مختلف، از جمله استراتژی‌های مختلف برای شارژ و ترکیب انرژی خورشیدی در محل هستند. آنها همچنین با کمک مالی از دفتر مشترک انرژی و حمل و نقل، در تلاش هستند تا تجربه شارژ عمومی را قابل اعتمادتر کنند. کنسرسیوم ملی برای تجربه شارژ.

تکنولوژی بازیافت لیتیوم یون باتری ها

ظهور خودروهای الکتریکی تقاضا برای لیتیوم را افزایش داده است، منبع ارزشمندی که می‌توان از خودروهای قدیمی برداشت کرد. باتری ها. از آرگون مرکز ReCellکه توسط VTO DOE تامین مالی می شود، در حال کار بر روی راه هایی است که بازیافت باتری را مقرون به صرفه تر و به طور گسترده توسط صنعت قابل استفاده باشد. آرگون این مرکز را رهبری کرد، همکاری بین صنعت، دانشگاه و آزمایشگاه های ملی DOE که در سال 2019 راه اندازی شد.

ReCell هم همینطور خانه هشت پروژهبا پشتیبانی دفتر مواد پیشرفته و فناوری های ساخت DOE، که به دستیابی به هدف بازیافت کارآمد برای حفظ منابع و کاهش هزینه کمک می کند. باتری ها. و این مرکز از شرکت کنندگان DOE پشتیبانی می کند جایزه بازیافت باتری لیتیوم یونکه برای رفع نیازهای بازیافت باتری، جوایز نقدی را برای راه‌حل‌های موفقیت‌آمیز اعطا می‌کند.

داده های فراوانی از تحقیقات آب و هوا

برای درک تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن، باید بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم. این شامل اندازه گیری می شود تشعشعات اتمسفر، نور و گرمای خورشید و نحوه تعامل آن با سیاره ما. آرگون دارای دو رصدخانه در دفتر علوم DOE است تشعشعات اتمسفر اندازه گیری (ARM) تسهیلات مصرف کننده آن‌ها، همراه با تأسیسات چند پلتفرمی و مدیریت چند آزمایشگاهی ARM، ابزار را در طیف وسیعی از آب و هوا در سراسر جهان کار می‌کنند.

قوانین آرگون دشت های بزرگ جنوبی رصدخانه ثابت در نزدیکی لامونت، اوکلاهما، و سومین مرکز متحرک ARM (AMF3) رصدخانه. AMF3 در حال حاضر در حال اجرا است جنوب شرقی ایالات متحده به مدت پنج سال کار کند. محققان از داده های ARM از این دو رصدخانه برای کشف این موضوع استفاده کردند فرآیندهایی که آب و هوای ما را شکل می دهند. دانش آموزان از داده های ARM استفاده کرده اند به عنوان بخشی از یک کارگاه مجازی با تمرکز بر علم داده و تجزیه و تحلیل داده ها، تکنیک های یادگیری برای نسل بعدی بینش های تحقیقاتی متمرکز بر آب و هوا. در ماه مه، مدرسه تابستانی ARM به مدت یک هفته میزبان ده‌ها دانش‌آموز خواهد بود تا آنها را با داده‌ها، ابزارهای محاسباتی و قابلیت‌های ARM که در تحقیقات آینده آنها را پشتیبانی می‌کند، آشنا کند.

آزمایشگاه ملی آرگون به دنبال راه حلی برای مشکلات مبرم ملی در علم و فناوری است. اولین آزمایشگاه ملی کشور، Argonne، تحقیقات پایه و کاربردی پیشرو را در تقریباً هر رشته علمی انجام می دهد. محققان آرگون با محققان صدها شرکت، دانشگاه، و سازمان های فدرال، ایالتی و شهرداری همکاری نزدیک دارند تا به آنها کمک کنند تا مشکلات خاص خود را حل کنند، رهبری علمی آمریکا را ارتقا دهند و کشور را برای آینده ای بهتر آماده کنند. با کارکنان بیش از 60 کشور، Argonne توسط مدیریت می شود UChicago Argonne, LLC برای دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده.

دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده است و برای رسیدگی به برخی از مهم ترین چالش های زمان ما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://energy.gov/scence.





Source link